Usein kysyttyjä kysymyksiä

FAQ autocom.fi

Kaikki arvioinnit aloitetaan suoraan ilman peruuttamisoikeutta.

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta palvelua koskeviin sopimuksiin, joissa kuluttaja on sopinut, että palvelu alkaa välittömästi, joten peruuttamisoikeutta ei ole, kun palvelu on suoritettu.

Arvioinnin tilaaminen tapahtuu kahdessa vaiheessa: vaiheessa 1 asiakas syöttää auton rekisterinumeron ja hyväksyy sopimusehdot; vaiheessa 2 asiakas syöttää auton matkamittarin lukeman, henkilötunnuksen ja sähköpostiosoitteen. Kaikki nämä tiedot ovat pakollisia, jotta palvelu voidaan rekisteröidä ja suorittaa.

Jos jostain syystä uskot, että olemme antaneet liian alhaisen tai liian korkean hinnan henkilökohtaisessa arviossasi, tai jos jokin muu on mennyt pieleen. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, niin teemme ylimääräisen tarkistuksen ja mahdollisen oikaisun veloituksetta.

On epätodennäköistä, että asiaton henkilö on tehnyt sopimuksen henkilötiedoillasi (henkilöllisyystietojen kaappaus). Näitä ovat auton rekisterinumero, matkamittarin lukema, sosiaaliturvatunnus, sähköpostiosoite ja IP-numero.

Varmista, ettet ole käynyt verkkosivustollamme tai sekoittanut meitä mihinkään muuhun verkkosivustoon tarkistamalla selaimen historia.

Internet-palveluntarjoajasi vaihtaa IP-numeroita säännöllisesti ja automaattisesti. Laskussa oleva IP-numero voi olla eri numero, joka osoittaa eri maantieteellisen sijainnin tänään kuin tilauksen tekohetkellä.

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse. Asiakaspalvelu on tavoitettavissa toimistoaikana maanantaista perjantaihin klo 09:30-16:00.